Delete Me

1235755

Comments

  • botheredbothered Manchester UK
    edited November 2004
    I know somebody who hasn't descended yet. Two or three actually.
  • JustinJustin Atlanta
    edited November 2004
    More directly, tree sniffing parasites. The farts were incidental. Untill the understaning of propulsion came along that is, then we had the ability to fart in someone's general direction. All mankind and technology has derived from this simple science. No farts = no life.
  • profdlpprofdlp The Holy City Of Westlake, Ohio
    edited November 2004
    If a tree farts in the forest and no one is there to smell it, does it still have an odor?
  • MedlockMedlock Miramar, Florida Member
    edited November 2004
    :wtf:
  • shwaipshwaip bluffin' with my muffin Icrontian
    edited November 2004
    I think that if this thread got any more off topic (was there ever one to start with?), it would return to the original topic.
  • edited November 2004
    Here's my story sad but true about a girl that I once knew.
    She broke my heart, I became unglued. It all started when she called me dude.
    Well today I leave the psycho ward because my sentence did conclude: I had killed a man with my bare hands because he called me dude.
    The jury said I was insane, temporarily insane-brain strain.
    But the doctors say I'm A.O.K. so I start a new life today.
    This story starts some years ago as I vacationed by the sea, in the California sunshine just me and my baby.
    I was in love feeling sky high when a big blonde lifegaurd walked by, he looked at her she looked at him-I knew it was goodbye.
    He took her by the hand, kicked sand in my face, she looked & laughed & said "Later Dude!" they were gone without a trace. And the waves echoed her laughter and her words "Yo Later Dude!"
    Later that night I was in such a bad mood I was sitting in a bar drinking hard getting stewed, thinkin' 'bout that girl and how 'bout I'd been screwed when some guy comes up sits next to me and says "What's up dude!"
    Dude? Dude?
    I heard the word dude and I became unglued, slowly I turned, step by step, inch by inch and I put my hands around his neck and I squeazed...
    DON"T CALL ME DUDE!!!
    So that's how I got here but this ain't where the story ends.
    The doctors say they cured me, I said goodbye to my crazy friends.
    I was smiling as I left that gate, my life, my life had been renewed.
    The guard at the gate he stamped my pass and he said "Yo Later Dude!"
    Slowly I turned... -Scatterbrain
  • PressXPressX Working! New
    edited November 2004
    profdlp wrote:
    If a tree farts in the forest and no one is there to smell it, does it still have an odor?

    So would that be the art of one cheek vibrating?
  • botheredbothered Manchester UK
    edited November 2004
    As I was walking by st Pauls,
    A woman grabbed my by the, Oh never mind.
  • primesuspectprimesuspect Beepin n' Boopin Detroit, MI Icrontian
    edited November 2004
    i'm so tired today. Holy crap I just dozed off sitting in front of a customer computer. Someone knocked on the office door and I JUMPED out of my chair with that weird hazy feeling of "where in the hell am I"... :wtf:
  • profdlpprofdlp The Holy City Of Westlake, Ohio
    edited November 2004
    ...with that weird hazy feeling of "where in the hell am I"... :wtf:
    I've had that feeling since 1968. :crazy:
  • edited November 2004
    i'm so tired today. Holy crap I just dozed off sitting in front of a customer computer. Someone knocked on the office door and I JUMPED out of my chair with that weird hazy feeling of "where in the hell am I"... :wtf:
    Where am I? Who am I? Where's my car?? :wtf:
    I hate it when that happens...I've woken up late at night feeling that way and it takes a couple minutes to get my bearings.
  • ClutchClutch North Carolina New
    edited November 2004
    i'm so tired today. Holy crap I just dozed off sitting in front of a customer computer. Someone knocked on the office door and I JUMPED out of my chair with that weird hazy feeling of "where in the hell am I"... :wtf:


    Hell yea light me one up to bro ;)
  • FlintstoneFlintstone SE Florida
    edited November 2004
    Yea, Prof, we had some good s**t in 1968, didn't we............. :cool:
  • dragonV8dragonV8 not here much New
    edited November 2004
    bothered wrote:
    I know somebody who hasn't descended yet. Two or three actually.



    I haven't descended yet.............though i did fall out of a tree when i was young. :(
  • dragonV8dragonV8 not here much New
    edited November 2004
    kittie wrote:
    Yesterday was my birthday! :D




    Since this was posted yesterday and your birthday was then yesterday....happy birthday for yesterday/yesterday. :D

    :birthday: :celebrate
  • profdlpprofdlp The Holy City Of Westlake, Ohio
    edited November 2004
    dragonV8 wrote:
    Since this was posted yesterday and your birthday was then yesterday....happy birthday for yesterday/yesterday. :D

    Yesterday
    kittie had her very special day
    Opened gifts and put some cake away
    Yes it was yester-yesterday


    ...with apologies to Sir Paul McCartney... :D
  • JustinJustin Atlanta
    edited November 2004
    I see Clutches Avatar, and I am reminded of the laden swallows.....
  • LINLIN Tri_State Area
    edited November 2004
    - Men are sexy without even knowing it!! -



    **This has been a test of the Emergency Broadcast System**
    *We now return you to your regularly scheduled forum*

    LIN
    :)
  • ClutchClutch North Carolina New
    edited November 2004
    Justin wrote:
    I see Clutches Avatar, and I am reminded of the laden swallows.....

    I now know why during the holiday season you see lots of Diamond commercials, and also lots of erection med commercials. I think America is in a "omg my winkie is small" state.


    All use of the word winkie in this post has to be credited to Gnome ;)
  • JustinJustin Atlanta
    edited November 2004
    So Lin, does that include Gallagher too? I mean really... Gallagher.....
  • LINLIN Tri_State Area
    edited November 2004
    Justin wrote:
    So Lin, does that include Gallagher too? I mean really... Gallagher.....
    Lol. omg, i haven't seen a show of his in years. who can forget sledge-o-matic? :D


    LIN
  • ClutchClutch North Carolina New
    edited November 2004
    GOOD MORNING SHORT-MEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sorry it's early, I need coffee
  • MedlockMedlock Miramar, Florida Member
    edited November 2004
    I could've used some coffee 4 hours ago... I woke up when I drooled on myself :wtf: and haven't been able to get back to sleep since!
  • TroganTrogan London, UK
    edited November 2004
    <--- My new avatar!

    OK...so it's not the best but I ain't an expert on animation :p
  • dragonV8dragonV8 not here much New
    edited November 2004
    Sally likes my omelettes. :D
  • TroganTrogan London, UK
    edited November 2004
    dragonV8 wrote:
    Sally likes my omelettes. :D
    ;D;D
    Ahh man, where did that come from??? :rolleyes:
  • Cygnus_x_1Cygnus_x_1 New Jersey
    edited November 2004
    takin a break from x-mas decorations...just what i wanted to do on my long weekend... ;D
  • TBonZTBonZ Ottawa, ON Icrontian
    edited November 2004
    :wtf::scratch:
  • primesuspectprimesuspect Beepin n' Boopin Detroit, MI Icrontian
    edited November 2004
    i feel like crap. I'll explain later when I feel less like crap.
  • shwaipshwaip bluffin' with my muffin Icrontian
    edited November 2004
    I find the best way to remove the crappy feeling is to go to the bathroom.
Sign In or Register to comment.